Babydolphin

Babydolphin
@claysto
Bunun nasıl bir şey olduğunu çok iyi biliyordu. Hiç hak etmeyen birini sevmek. Çünkü tek sahip olduğunuz odur. Çünkü herhangi bir ilgi hiç ilgi olmamasından iyidir. Bir yerini kesip kanatmak bazen, tamamen aynı sebepten dolayı tatmin edicidir. Hani şu, sabah sekiz ile gece yarısı arasında hiç fark olmadığı, hiçbir şeyin olmamış ve olmayacak olduğu, lavaboda yıkadığınız bardağın kazayla kırılıp derinizi deldiği gri günlerdeki gibi. İşte o anda günün en canlı şeyi olarak sarsıcı kırmızısıyla, öylesine titreyerek kendi kanınız gelir. Bunu bazen sorun etmezsiniz, çünkü en azından hayatta olduğunuzu anlarsınız.
Reklam
Önce sadece sonranın gerçekleşmesi için ordaydı.
Hayatını acı çektiği için değil, acıyı dindirmenin bir you olmadığına kendini inandırdığı için bitirmek istediğini anladı.
Her şeye sahip olsanız bile hiçber şey hissetmeyebilirsiniz.
Sayfa 169·Kitabı okudu
"Kendime yalnızlıktan daha iyi bir dost bulamadım." diye yazmıştı Thoreau.