Birisine "seni seviyorum" dediğinizde bu söylediğiniz sözün içini kendi düşüncelerinize doldurmadığınıza ve tamamen o kişinin gerçek özelliklerine söylediğinize emin olun.
Bir insanı yetenekleriyle, güzelliğiyle, konuşmasıyla sevmeniz çok kolaydır.
Kendinize sormanız gereken soru şudur:
O kişiyi en kötü haliyle de sevebilir miyim?
Sinirli, dengesiz, hasta, uykusuz, huysuz, kafasının içi kaosa dönmüş halde, hala seviyor olur muyum?
Cevabınız içten bir evet ise sizin tarafınızdan sorun kalmamıştır fakat maalesef sorun burada bitmez.
Aynı soruları karşınızdaki insan da onaylıyor mu?
İlk kısım yeterince zor değilmiş gibi bir de bu tarafı vardır, ve bu sizin durumunuzdan daha mühimdir çünkü kararı veren siz değilsiniz ve bir insanın kafasının içinden asla emin olamazsınız.