Hayatımın en farkında olduğum, tepeden tırnağa değiştiğim, büyüdüğüm, öğrendiğim, hatalarımı gördüğüm, ne istediğimi anladığım bu yıla teşekkür ediyorum. İyi kötü her tecrübemin beni oldurduğu insana, hayatımdan geçenlere, hiç geçmeyenlere, kalanlara ve gidenlere teşekkür ediyorum.🫶