Çağrı POLAT

Çağrı POLAT
@cpolatt
Eğer düşünmeseydim, çok daha mutlu olurdum..
hayatım da; hiç bu kadar güzel olan ama güldüğünde de bir başka güzel olanı görmedim!. Sana diyorum! beni yalnızlıkla dost eden Sana. –notlarım
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sana karşı o kadar çok cömertim ki; herkesin aziz tuttuğu ömrü, ben yavaş yavaş Sana feda ediyorum.. tükeniyorum yahu vallahi tükeniyorum... –notlarım
Edebiyat
fakat özlemin ne demek olduğunu tam anlamıyla anlatamam ki! özlemek sevginin işkence durağıdır, bilesin. Sana gözlerim uzaktan sarılmayı da öğrendi.. –notlarım
Edebiyat
Sen susarak içinde kitap oluşturdun! ben çığlık çığlığa o kitabı şerh ettim! –notlarım
Edebiyat
kırk yıllık alzaymır hastası da olsam, tanırım Seni, Sen gülünce.. Sen gel, tanırım bahar kokan nefesini. Sen gel, bilirim o hüzünlü bakışları. –notlarım
Edebiyat