Çağrı POLAT

Çağrı POLAT
@cpolatt
Eğer düşünmeseydim, çok daha mutlu olurdum..
âh göğsüne güller ektiğim, soldurma onları benim için! yağmur yağsın saçlarına, göğsündeki yaraları serin tutsun. ama Tanrı korusun! ayağın çamura batmasın... –notlarım
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
acının etrafından değil, tamamen bütün varlığımla içinden geçiyorum! iliklerime kadar hissediyorum hüzünü.. –notlarım
Edebiyat
her âh çekişimde, kalbîmden aklıma doğru akın eden kelimeler var. her biri sessizliğini bozup çığlık atmak istiyor! içlerinde en çokta 'Sen' kelimesi var ki, hiç sorma. hem sessizliğini koruyor hemde en kuvvetli çığlığı atıyor. o an geceyle gündüzü ayırt edemiyorum... –notlarım
Edebiyat
akşam güneşinin her şeyi güzelleştirdiği gibi, bakışların içime huzur verirdi.. –notlarım
Edebiyat
yalnızlığın bile ismi var ama içinde bulunduğum durumun ismi yok.. –notlarım
Edebiyat