Kerem

Kerem
@cqr8
Ah, nasıldı yaşamak?
Önemli olan gül tabiatlı olabilmektir. Yani bu dünyâ bahçesinde dikenleri görüp onlardan incinerek dikenleşmek değil araya kış gibi çileler de girse onları bahar iklimleriyle kucaklayarak bütün âleme bir gül olabilmek. Osman Nuri Topbaş
Reklam
youtu.be/mAdIgglyiig Kaç bahar gezdim, gönül düzde Yâr edip yelleri Kâr değil bu derdiğim güller Yağdı dikenleri Kaldım bir başıma Bu dert beni öldürmez de süründürür aman Yaktım genç yaşımı Bu matemi kalbim zevk ediyor, onduramaz Çare bu değilse de Kandı sonsuz kere Kör kuyu, derin ateş Kamberi de kül Varmadı Kerem gibi Kâh görünüyor dibi Kör kuyu derin ateş Kâh yeri meçhul
Müzik
youtu.be/MEQWcrpr9eU Sil, aklımdakileri gel Ben savaşamıyorum onlarla, saldın benim başıma Sil aklımdaki seni, gel Ben üzerini karalayamıyorum tertemiz orada Bugün dünden daha iyi değilim Yarın ne olur, kalırım mı bilmem Kendimden kaçıyorum senden hemen sonrası Yoruyor beni gündeki saatler, dakikalar ve de saniyeler Geri dön gül yarası
Müzik
... Sen bir sözdün, söylenirdin geri dururdu lisan çağlayanlar başlardı çöller üstüne, sen bir sözdün bir yerin unutuldu yarım kaldık biz. ...
Şiir
... kim bilir kaç tomurcuk kaç tasarruf hesabı yüzünden çürümüştür... şimdi yalnız ve ürkek bir gölgedir kaldırımlarda bahar ...
Şiir