"cinsiyet nedir? insanları ikili cinsiyet sistemine yerleştirmek doğru mudur?" gibi soruları düşündürten her eseri çok seviyorum. bir kişiye dahi bu soruları düşündürtse çok büyük adımdır. cinsiyet psikolojik midir, sosyolojik midir, biyolojik midir? cinsiyet kişiseldir ve kişisel olan her şey politiktir. işte bu yüzden mangada arima her ne kadar kız gibi yetiştirilse de "erkek gibi yetiştirilseydi böyle şeyler yaşamazdı" gibi çıkarımlarda bulunmak da hatalıdır, eksiktir. kimse kimsenin cinsel kimliği bekçisi değildir ve olmamalıdır. mangada özellikle liselilerin yani nispeten ergen/çocukça sorgulamaların bulunması, insanı insan olduğu için sevmenin, sevginin formunun olmaması gibi düşüncelerin olması en beğendiğim noktalar oldu. trigger warning eklemeden geçmeyelim rape sahneleri bulunmaktadır. flashback sahnelerinde bu tarz travmaları hikayelerde hiç eksik etmiyorlar maalesef.. kısa, öz, samimi daha ne duruyorsunuz yahu!
Boy meets MariaKosei Eguchi (Peyo) · Milky Way Ediciones · 202035 okunma
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kara bulutlar belirmeye görsün, homofobik söylemler dikkati gerçek problemlerden çevirmek için en yararlı yöntem olur, bir yandan da örf ve adetlere talep ettiği teminatları sağlar.