Kitabı okurken hiçbir beklenti beklemedim çünkü kitabın yorumlarını okurken biri iyi diyor diğeri kötü diyor. Cringe, klişe sahne vardı ama bence güzel bir kitaptı. ilk iki kitabında duygu yoksunu gibi okudum ama üçüncü kitapta delirdim. Kitap daha çok 12-14 yaş kitlesine hitap ediyor. (puan vermeyi bilmiyorum)
puanım: on üzerinden altı