"özellikle herhangi bir şeyin senin kadınlığını tanımladığını düşünmüyorum. her kadın regl olmaz, her kadının memeleri yoktur, her kadın dünyaya çocuk getirmez."
tek oturuşta bitirebilecek, yalın bir anlatımlı ama o kadar da dokunaklı bir eser. yazarın gerçek hikayesinden olduğu için yaşadıklarını süslü püslü anlatmasına gerek kalmamış ve direkt geçirebiliyor bana kalırsa bazı şeyleri okuyucuya. çocuğunun masumiyeti yüze gülümseme koydururken, burukluk katıyor arkasındaki hikaye de.