Derya

Derya
“Sayfaların arasında huzur var… Belki de bu yüzden insanlardan çok kitaplara sığınıyorum.” instagram.com/deryabicici67?i...
Zaman bir kez geçer insanın eline, o anın bir daha tekrarı yoktur. Ne yaşarsan bir kere yaşarsın.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bizi yaşayamadıklarımız yargıladı hep, yaşayamadıklarımızı aldık büyüttük içimizde
Yalnızlığın kocaman bir hiçlik olduğunu düşünüp o hiçlikte kaybolmamak için tutunuyorduk birbirimize.

Derya

, bir kitap okudu
6/10
·159 syf.·
2026 7. kitabı
Mehmet Coşkundeniz
7/10 · 504 okunma