Derya

Derya
“Sayfaların arasında huzur var… Belki de bu yüzden insanlardan çok kitaplara sığınıyorum.” instagram.com/deryabicici67?i...
Zaman bir kez geçer insanın eline, o anın bir daha tekrarı yoktur. Ne yaşarsan bir kere yaşarsın.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bizi yaşayamadıklarımız yargıladı hep, yaşayamadıklarımızı aldık büyüttük içimizde
Yalnızlığın kocaman bir hiçlik olduğunu düşünüp o hiçlikte kaybolmamak için tutunuyorduk birbirimize.

Derya

, bir kitap okudu
6/10
·159 syf.·
2026 7. kitabı
Mehmet Coşkundeniz
7/10 · 504 okunma