Uzaktan sevmek daha güzeldir bazen. Ne incitir, ne acıtır.
Ne yaralar , ne kanatır. Gözlerinle görmediğin ama seni duyduğun, varlığıyla huzur bulduğun bir denizin yakınında yürümek gibidir böyle sevmek...
Uzaktan sevmek en güzelidir bazen
Sevmek yeni bir dil inşa etmek demek.
İki kişilik bir dil .
Çünkü aşkın olduğu yerde muhakkak kelam vardır,
sessizlik değil.
Harfin olduğu yerde ise bir katre hüzün vardır, neşe değil.