sema

Onu düşünmekten kendimi alamıyordum. Şimdi acının ne olduğunu gerçekten biliyordum.
Reklam
İnsan yüreğinin, bütün sevdiklerini içine alabilmesi için çok büyük olması gerektiğini bilmelisin.
"Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes..."
"Gırtlağıma bir şey düğümlenmişti, yediklerim boğazımdan geçmek bilmiyordu... Uyuyalım. İnsan uyudumu her şeyi unutur."