sema

Ben zannediyordum ki, ömürlerimizin teknesini istediğimiz sahile götürmek için yalnız onun dümenini ele almak kafidir. Şimdi anlıyorum ki, değilmiş... Yollar, görünmez kayalara doluymuş... Onlara çarpmamak lazımmış... Daha fenası gizli cereyanlar varmış ki, insan onlara kapıldığı zaman yolun, değiştiğini, gittikce uzaklaştığını fark edemezmiş... Ta kendisini başka sahillere düşmüş görünceye kadar...
Reklam

sema

, 1000Kitap'a katıldı.