Toplumumuz da neden artık fikir insanları yetişmiyor sorusunun cevabı belki Albert Camus'un ''Düşünme alışkanlığı edinmeden, yaşama alışkanlığı ediniyoruz.'' sözü ile belki de toplum içinde çalışıp çaba gösterene ''İnek'', araştırıp, okuyup, düşünmeye çalışanlara ise ''Contayı yakmış'' gibi absürt lakaplar ve hor görmeler ile bakıldığından insanlar artık kişiliklerini oluşturan düşünceler inşa etmek yerine sadece dürtüleriyle yaşayan varlıklar haline gelmeye başlıyor.