Seyma

Seyma
@curlyengineer
Karanlığı lanetlemektense, bir mum yakın.🍀 Konfüçyüs
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Her ne kadar şahsınla direkt ilgili olmasa da eğer düşünürsen; kâinatta cereyan eden bütün olaylarda senin için ibret vardır elbet.
İnsan ister kendisiyle ilgili olsun ister olmasın her gördüğü ve duyduğu şeyden bir çeşit ibretle uyanmak yolunu tutmuş olsaydı her nevi büyük tehlikelerden emin olurdu.
Yaşamak...
İnsanın gücü hiçbir zaman aczine galip olamaz ve kişi ömür boyunca elem ve ızdıraptan kurtulamaz. Ağlayarak doğar, şikayet içinde büyür, teessüf içinde yaşar, ızdırap içinde ölür..