Böyle aşklar herkese nasip olmaz. Tutku, bağlılık, adanmışlık, aşk ve sevgi. Sevgi iyileştirir her şeyi, eritir buzları. Bazen gözümüzün önündekileri görmekte zorlansakta her şeyin vakti zamanı olduğunu unutmamalıyız.
Kitap yarıya kadar çok sıkıcıydı benim için kaç kere bırakmayı düşündüm ama huyum kurusun başladığım şeyi bitirmeden bırakamıyorum. Ama iyi ki de inat edip bırakmamışım bu güzel aşka şahitlik ettiğim için mutluyum. Güzel bitti artık mutlu ve huzurlu bir şekilde sıradaki kitabıma geçiş yapabilirim. Güzel bir kitap ayrıca ilk roman olarak bu yıl ödül almış sanırım. Öyle işte...
/ALINTILAR/
~"Sen osun, Catalina. Sen ışıksın. Ve tutkusun. Sadece bir gülüşün bile keyfimi yerine getirebilir, birkaç saniyede günümün güzelleşmesini sağlayabilir. O gülümseme bana olmasa dahi. Sen... gittiğin her yeri aydınlatabilirsin, Catalina."~
~Aaron nihayet konuştuğunda bir söz verdi. "Dört harfli kelimemi kazanacağım."
------
"Bana hala o dort harfli kelimeyi borçlusun." "Senindir. Aşk Amor ve sana verebileceğim diğer dört harfli kelimelerin hepsi."~
~Kalbini istiyorum, Catalina. Sadece kendime istiyorum, trpkı benimkini sana verdiğim gibi.~
~"Ve unutma," diye seslendi, "aşkta ve savaşta her şey mübahtır, bollito."~
~"Hayallerinin peşinden gidenler için, sakın onlardan vazgeçmeyin. Biz kolay pes etmeyiz, duydunuz mu?" ~
~"Ama sen değersin. Sen bütün derde değersin. Sen ateşin içinden yürümeye bile değersin. Bunu göremiyor musun?"~
~"Sana dünyayı vereceğim," dedi.
"Ay'ı. Lanet olası yıldızları. Ne istersen senindir. Ben seninim."~
~"Biz bunu halledeceğiz." dedi kendinden emin bir
şekilde.
Biz. O tek kelime içinde diğerlerinden daha fazla anlam
barındırıyordu bir şekilde.~
~"Ailen seni seviyor ve bu, insanın başka bir yerde bulamayacağı türden bir