Özge Nur

Özge Nur
@cyclebreaker
Tümüyle mahvolup gitmeden önce, içimdeki insanı bulabilirim. Dostoyevski
Doğru bildiğimizden uzaklaştığımızda, özsaygımız acı çeker.
Reklam
Hedeflerimizin kösteklenmesinden dış güçleri suçlamak çok daha kolaydır.
Aşırı yeme istekleri, hayatımızda bir şeylerin bizi rahatsız ettiğinin bir göstergesidir. "Ruh" dediğim en saf parçanız, çok dürüsttür ve bir şey yanlış gittiği zaman haber verir. O saf ve katışıksız parçanız sizinle her zaman konuşur, size yol gösterir ve yardımcı olur. İçsel sesimizi dinleyemeyecek kadar çok meşgul veya şüpheli olduğumuzda, onun da yeme istekleri, ağrı ve uykusuzluk yoluyla dikkatimizi çekmeye çalışmaktan başka bir seçeneği kalmaz. Aslında, gerçek benliğimiz, uyanmamızı ve onunla ilgilenmemizi ister.
Sorunlar kendi başına ortadan kaybolmaz, genellikle daha kötüye gider.
Reklam