ÖĞᖇᗴ丅ᗰᗴᑎİᑎ GÜᑎᑕᗴᔕİ

ÖĞᖇᗴ丅ᗰᗴᑎİᑎ GÜᑎᑕᗴᔕİ
Bir öğretmen hayatı denimleyen ツ ~Sözcük Koleksiyoncusu~ Kitap okumak bir sanattır; belki de yazmak kadar güç bir sanat...
Yıldızlar Ülkesinde Bir Öğretmen
Ankara
316 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
#Pedagojik bir öğüt
Bana göre, bütün zamanların en önemli pedagojik öğüdü şu olmalı: Haram lokma yedirme !
Sayfa 32·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ve benzer acılar çeken insanlar, birbirlerini yüzlerinden tanırlar...
Sayfa 21·Kitabı okudu
#iyilik bazen almaktır
"İyilik her zaman vermek değildir. Bazen de almaktır! Yalnızlığı almak, hüznü almak, kederi almak, yorgunluğu almak..."
Sayfa 20·Kitabı okudu
#evler ve eşyalar
"Mutlu evlerdeki eşyalar, mutsuz evlerdeki eşyalardan daha çabuk eskir..."
Sayfa 19·Kitabı okudu