"Geçmişe ait her şey kayboldu. Ben şimdi büyük emeller ve heveslerle yaptırdığı köşkünü dönüşte yıkılmış gören ve onun harabesi üstünde ağlayan bir yolcu gibiyim.."
-Neden hiç mutlu değilsin Zeze?
+Neden mutlu olmalıyım?
-Çünkü dünyaya bir kere geliyoruz.
+İyi ki bir defa geliyoruz Portuga.
-Neden?
+İkinci bir hayatı kaldıramazdım.