Başarı, sadece bir süre acı çektikten sonra meydana gelir.
Eğer sen pes edip bırakırsan, başarıya el salla çünkü o pes edenleri ve hiç acı çekmeyenleri sevmez.
"İhtiyacınız olduğu için değil, sevdiğiniz için insanlarla birlikte olun. Onlarla mutlu olduğunuz için birlikte olun. Sizi güldürdükleri için, derdinizi anlayabildikleri için, yanınızda sessizce durup size sarılabildikleri için onlarla olun.."
-akşamlar bir roman gibi biterdi
jezabel kan içinde yatardı
limandan bir gemi giderdi
sen kalkıp ona giderdin
benzin mum gibi giderdin
sabaha kadar kalırdın
hayırsızın biriydi fikrimce
güldü mü cenazeye benzerdi
hele seni kollarına aldı mı
felaketim olurdu ağlardım..