Eğer siz, (evet siz) haftanın her günü et yemek ve devamlı aynı besinlerle bolca beslenmek istiyorsanız. GDO yahur diğer endüstriyel gıda yöntemlerine karşı olmanız anlamsızlaşacaktır. Zira herkes bizim gibi davrandığı takdirde, bu kadar yoğun tῦ ketimi böyle bir nüfus sayısı için doğal yöntemlerle karşılama imkânınız yoktur. Muhtemelen siz de iki adımlık yere bile özel arabasıyla gidip her gün çevre kirliliğinden şikayet eden insanlara denk gelmişsinizdir. Bu noktada GDO gibi "ayar bozucu" mevzulara karşı geliştirilebilecek en etkili yöntem, önce kişisel hayatımızı düzenlemek ve bunu, önce yakın çevremizdekiler olmak üzere diğer insanlara da anlatmaktır.
“Sözün güzelliği kısaldığındandır.
Yediğin vakit az ye.
Yedikten sonra dört beş saat kadar daha yeme.
Şifa, hazımdadır. Yani kolayca hazmedeceğin miktarı ye.
Nefse ve mideye en ağır ve yorucu hal, yemeği yemek üstüne yemektir."
İbn-i Sina
Demek ki ardındaki asıl sebep aşkmış. Eğer aşk kadınları daha da güzelleştirecek kadar güçlü bir şeyse bunun nasıl bir ilaç olduğunu yalnızca tahmin edebilirdi.