Kub

Kub
@dKub
Öğrenci
Lise
Mersin
İstanbul, 25 Ocak
32 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
"O tablo en iyi eserlerimden biridir. Peki neden? Çünkü onu resmederken Dorian Gray yanımda oturuyordu. Üzerimde kolay kolay algılanamayacak bir etkisi var; hayatımda ilk kez hep aradığım ama gözden kaçırdığım o mucizeyi sıradan bir orman manzarasında görebildim."
Sayfa 13·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Salt karakteriyle bile beni tamamıyla büyüleyebilecek biriyle karşılaştığımın ve eğer izin verirsem, tüm benliğimi, ruhumu ve hatta sanatımı ele geçireceğinin farkındaydım."
Sayfa 9·Kitabı okudu
"Her şeye inanabilirim, yeter ki inanılmaz olsun."
Sayfa 8·Kitabı okudu
"En basit şey bile gizlendiğinde güzelleşir."
Sayfa 6·Kitabı okudu
"Birini çok sevmişsem, adını asla başkalarına söylemem. Onlarsa ait bir parçayı başkalarına teslim ediyormuşum gibi gelir bana."
Sayfa 6·Kitabı okudu