İnsanlık tarihindeki tüm icatlar ve kişesel hayatımızdaki tüm başarılar ilk başta ufacık bir hayaldi. O ufacık hayali alıp büyüttüğümüzde gerceğe dönüştüler. Peki, gerçeğe dönüşmeyen hayallerimiz de olmadı mı? Elbette oldu ve onlar da çok güzeldi. Hayal kurmak, sonuçtan bağımsız bir şekilde, başlı başına güzeldir. İşte o yüzden her birini gerçekleştiremesen de hayal kurmaya devam et.