Çok değerli bir yazar olarak benimsediğim Hakan Mengüçün son kitabı olan "Hiç bir karşılaşma tesadüf değildir" i bitirmiş bulunmaktayım. Bence hayatını yeniden göz önüne getirmek isteyenlerin mutlaka okuyacağı bir kitap. İnsana aşırı motivasyon veriyor, huzura erdiriyor ve rahatlatıyor. Bir ınsanın 'teslimiyyete' kavuşması ancak bu kadar güzel anlatıla bilirdi. Bu kitap bana çok şey kazandırdı. Emeğinize sağlık. Her zaman sevgi ve saygıyla kalın.