Darwin'in müzik hakkında söylediği şey hatırınızda mı? Ona göre insanoğlunda öyle bir yetenek varmış ki daha konuşmaya başlamadan önce müzikle eğlenirmiş. Belki de bu yüzden müzik gücünü üzerimizde deniyor hep. Bilinçaltımızda bizi çok eski zamanlara , hatta doğmadan önceki halimize götürüyor.