Öğretmen olmak harika bir şey değil miii
Düşünsenize yarıdıma ihtiyaç bir çocuğun elinden tutuyorsunuz,ona destek oluyorsunuz ve o size hayatını değiştirdiğniz için teşekkürler ediyor size sarılıyor öpüyor. Bir çocuğun saf temiz sevgisini kazanıyorsunuz. Bir de yıllar sonra çıkıp geldiğinde yaşanacak o gururu hayal etmek bile tüylerimi diken diken ediyor. Bu hissi yaşamak için bende öğretmen olmak istiyorum işte. Benim elimden tutan öğretmenlerim olduğu gibi ben de öğrencilerimin elinden tutmak istiyorum....