zehranur

zehranur
@dahaiyihisset
Öyle işte, sabrediyorum.
Altüst olduğunuzda içten içe yakarışımız.
Allahım nasılda taklaya geldim , biliyorum kendimde değildim. Hiç olmadığım gibi davrandım ve mahvoldum. Ne oldu , şimdi ne geçti elime. Haramda huzur ararsan , huzur sana haram olurmuş değil mi ? Evet hâla herhangi birşey yapmış değilim ama heves etmiş bile olmam. Günlerimi düşüne düşüne heba etmiş olmama normaleştirmeye çalışmalarıma çok üzülüyorum . Nasıl bozdum kafayı , ne saçma hareketlerdi onlar. Ne olur beni geri sana döndür , istemiyorum bu insanları , zannetim ki bunca kişi yapıyorda insancıl değil mi yani? Bir ben mi farklı davranarak doğruyum. İnsan kendi yolundan şaşmamalıymış. Ne olur ders çıkardığım ne varsa birdaha çıkarma karşıma . Aynı hataya ikinci kez düşmemem için yardımcı ol bana .
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu hayatta yapabileceğim en kötü şey birinin benim nazarımda yok oluşunu seyretmektir. Birşeyler yapmalıyım
Görüyorum ki kitaplar aradığım çözümlerden çok daha fazlasına sahip , kitaplar hücre gibi , sistem gibi samanyolları gibi , mecazen sonsuzluğu vadeden bir terapi
Ben yokolanlardanım, bulunduğu sıvıyı soğutup kendini eriten bir buz gibi Yokolanlar diye bir insan gurubu var, bir tür karakter. Yardım eder , koşar koşturur ve bundan vazgeçemez , düşünmesi belli biryerden sonra sınırlanır.Kodlanmış gibi...
Düşünce