Sahi içimde sahiplendiğim sevda nerede
Neden yok yanımda,
Neden bırakıp gitmeyi seçti,.
Neden pişmanlıklarımla kaldım ki,
Neden sessizliğimde boğuldum ki.
Oysa kışımı bahar yapıp,
Sele dönüştüren vefasiz,
Şimde nerede...
Ayşe M.
Gözlerimi kapattığımda ,
Kafamda çalan şarkının
Yalnızlığını yaşıyor ruhum...
Belkide hiç yaşanmamış
Belkide hiç duyulmamış
Şarkıların ruhunu yaşıyorum...
Son çalan nota gibi
Sessiz ve sakindi ruhum ,
Özgürlüğüne kavuşurcasına özgürdü...
Ayşe M.