Hiçbir zaman beklediğim gibi davranmıyordu.Beklentilerimi bile elinde tutuyor, canı istediği zaman istediği kadar karşılık veriyordu. Buna alışmıştım daha doğrusu alışmak zorunda kalmıştım n’apalım canım,o da böyle biri, diye düşünmek bana hak ettiğim değeri vermesini istemekten daha kolaydı.