Trajedi bir filmi izliyor gibiyim. Ağlayamıyorum, mutluyum galiba..
Bugün bulutlara baktın mı hiç? Ne güzeller, hava tam benlik..
Buz gibi kalbime,nasılda yakışır soğuk havalar..
Yarısına bile gelmeden kapattığım film..
Ben trajedi aşk filmlerini sevmem ki...