Insanoğlunun kalbini görebilseydik, her kalpte "bir acının hikâyesini görürdük. O yüzden birbirimize merhamet edelim. Umarım Allah da bize merhamet eder."
Demek ki talep edilmeden sunulan yardım insanlara iyi gelmiyordu. Belki de savunmasız ve güçsüz hissettiriyordu. Tıpkı bana, talep edilmeden verilen aklın kendimi çırılçıplak hissettirmesi gibi.