Hakkında bazı olumsuz yorumlar okuduğum için ertelediğim bir kitaptı. Ama anladım ki yorumlara çok güvenmemek lazım. Bence yine çok güzel ve zeka doluydu. Yazar betimlemelere fazlaca yer veriyor ama çok nadir kitapta görülebilecek şaşırtıcı iç içe planlar, öylesine değil de gerçekten güçlü yazılmış kadın ve erkek karakterleriyle bu durumu telafi ediyor. Locke ve jean'e korsanlar, politikacılar, çeteler eşlik ediyor. Jean bu hikayede aşık oluyor. Yazar bunu da güzel yazmış ve tüm duyguyu hissettirmiş. Kitabın tek hoşuma gitmeyen kısmı finalin önemli bölümünün diğer kitaba aktarılmasaydı.