Kitap akıcı, o genel hole romanlarının sahip olduğu depresif, kaotik ortama sahip, yarıdan sonra iyice açılan, sürpriz sonuyla okuyucuyu tatmin eden bir eser olmuş. Hole ait olduğu cinayet bürodan terfi ettiriliyor ama yeni yerinde farklı bir davayla karşılaşıp nihayetinde büyük bir suikastın peşine düşüyor. Ayrıca ikinci dünya savaşı Norveçi hakkında da yan bir hikaye ve bilgiler mevcut. Bunlar kitaba zenginlik katmış. Yarım kalan kısım oldu. Orayı yazar diğer kitapta mı çözecek diye merak ettim. Tek şikayetim her kitapta hole sevdiği birilerini kaybedip kendini alkole vurmak zorunda mı? Yine de çok keyif alarak okuyorum bu seriyi.