Kitap özellikle ortalarda akmadı. Artık ilerlesin de bitsin diye bekledim. İlkine göre vasattı. Abinin nişanlısı durumu da çok çirkin bence. Ama ilerideki kitaplardaki karakterleri çok merak ediyorum.
Aşk hissini gerçekten veren aynı zamanda kendine ait akıcı bir kurgusu da olan, her iki karakterin de derin yazıldığı hoş vakit geçirmenizi sağlayacak sıcak bir hikaye. Serinin diğer karakterlerine de hafif dokunuşlar ve onları da merak edip bir an önce okumak istiyorsunuz. Çok keyif alarak okudum.