Kitap önerisi..dark romance 3>
Herkese merhaba sevgili okurlar.Bugün sizlere bir kitap önerisinde bulunmaya geldim.O önemli bir kitap benim için.En karanlık günah.Şu ana kadar okuduğum en iyi dark romance olarak belirledim kendisini.Gerçekten öyle.Mila ve Ronan arasındaki ilişki toksik olsa da zamanla güzel bir evreye geliyor.İlk başlarda Ronan,Mila'yı annesi gibi kötü biri zannediyor ama sonra anlıyor ki şefkati ve sevgisi bambaşka.Onun değimi ile onun Sarısı olmadan yaşayamayacağını söylüyor.Sarı Milanın en sevdiği renk olduğu için öyle söylüyor. :D Dark romance okumayı seviyorum şu ana kadar özellikle Neva Altajdan pek çok dark romance okudum ama en iyi kesinlikle En karanlık günah oldu..Eğer sizlerde dark romance arıyışı içerisindeyseniz bu kitaba bakmanızı öneriyorum.Aslında 3 kitaplık bir seri ama ayrı ayrı okunabiliyor birbirinden bağımsızlar.Bence En tatlı kaçışta güzel ama 3.kitap yani En karanlık günah yüzde 100 okumalısınız.. :) #kitapönerisi #enkaranlıkgünah #madeserisi #darkromance
DİKKAT DİKKAT BU MESAJ DARKROMANCE OKUYUCULARI KIZLAR İÇİNDİR kanka olalım mı beraber okuruz pdf paylaşımı yaparız fictional erkekleri aramızda döneriz ayrıca birlikte Twilight vampir günlükleri Supernatural ve 7383747373 tane dizi film izleyebiliriz fangirl bff arıyorum 🫶🫶🫶🫶🫶
Alıntı
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
🎧 Ötanazi Okulu'nun Soğuk Nefesi vs. Sarkaç'ın Deli Fırtınası: Drew mu, Gurur mu? İkisi de bizi yerle bir eden, karanlık ama vazgeçilmez adamlar... Biri kalbi duracak diye korkarken öpüyor, diğeri delilikle aşkı birleştirip fırtına koparıyor. Bugün taraf seçmek şart! Bir yanda ölümün eşiğinde tutkulu koruyucu Drew Bruce Marshall, diğer yanda intikamdan aşka dönen deli kral Gurur Kalender. 🔥 Kapışma Soruları (Yorumlara Yazın, Savaş Başlasın!): Tutku: Hangisinin aşkı daha yakıcı geliyor? Drew'un "ağrıyan kalbine inat" öpüşleri mi, yoksa Gurur'un "dümdüz seviyorum seni, tertemiz kafayı seninle bozdum" itirafları mı? Sahip Çıkma Tarzı: Hangisi seni daha çok sahiplenir hissettirirdi? Drew'un soğuk ama ölümüne koruyucu hali mi, yoksa Gurur'un kaçırıp nikah masasına oturtup duvarlarını yıkan deli sahiplenmesi mi? Kalp Kırıcı An: Hangisinin kırılganlığı seni daha çok ağlattı? Drew'un kalp hastalığıyla ölümle dansı mı, yoksa Gurur'un geçmişindeki deli raporları ve intikam yükü mü? Sizin tarafınız hangisi? Ölümü bile dize getiren Drew mu, yoksa deliliği aşka çeviren Gurur mu? 🥀🫀 Yorumlara oy verin, favorinizi savunun – kim kazanacak bakalım! #MaralAtmaca #DrewvsGurur #ÖtanaziOkulu #Sarkaç #DarkRomance #BookBoyfriend Hangisini duymayı isterdin? Drew Bruce Marshall (Ötanazi Okulu): "Ağrıyan kalbine inat öperim seni kadın!" Gurur Kalender (Sarkaç): "Şimdi beni iyi dinle Nemrudun Kızı çünkü bunu sadece bir kez söyleyeceğim. Sanırım sana aşık oldum. Sanırım değil, şüphe yok. Dümdüz seviyorum seni, tertemiz kafayı seninle bozdum."
Gerçekten bu kadar seveceğimi düşünmemiştim.Nero ve Payton hakkında okuduğum yorumlar bazıları olumlu bazıları olumsuzdu.Ama gerçekten beğendim.Bakalım başlarına neler gelecek görücez.Ama en karanlık günahtan sonra okuduğum en iyi dark romance kitaplarından biri diyebilirim.Okuyup devam edicem umarım bozmaz..Sizlerde dark romance seviyorsanız öneririm.. #nero #darkromance #kitapönerisi #öneri #martıyayınları #sjtillyromance
Herkese merhaba sevgili okurlar tekrardan :) bu sene gitmek istediğim pek çok imza günü yazarı vardı ama gidemedim maalesef.Belki seneye kendi arabamla gitmek nasip olur kimseye ihtiyacım olmadan. :) Biride aslında Yarınlar zifiri karanlık yazarı Beyza Sürmen.Henüz kitabını okumadım ama gerçekten inanılmaz güzel bir vibe veriyor bana.2025 yılı bana pek çok şey öğretti umarım 2026 yılı da öyle olur.Bazı dostluklar bitirildi bazıları siliniyor gibi geliyor.Ama genel anlamda güzel bir yıldı bence.31 aralıktan 2025 yılına geçerken ağlamıştım ama çok şükür ki güzel bir yıl geçirdim daha nice sağlıklı yıllar olsun inşallah :) 31 aralıkta yine bir kapanış postu gelecek ama yavaş yavaş bitiyor olması beni çok hüzünlendiriyor. :) Bol bol kitap okuyacağım bir yıl olması dileğiyle..Hepimiz için öyle..Dark romancelar okunsun <3 #yarınlarzifirikaranlık #beyzasürmenkitapları #renyayınları #kitapönerisi #önerilistesi #darkromance
Biraz yanmış hayaller hakkında konuşmak istiyorum.Aslında Neva Altajın ilk beş kitabında bu kadar şiddet gören karakterler yoktu ama ne olduysa altıncı ve şu an okumuş olduğum yedinci kitabında inanılmaz derecede şiddet içerikli yazmış.Bu beni rahatsız etti açıkçası.Normalde bu tarz kitaplar okumam.Yazarı çok sevdiğim için ve ardındaki olayları merak ettiğim için okuyorum ama umarım bu kitapla beraber kadına şiddete yönelik kitapları yazmayı bırakır.Çünkü gerçekten önce Asya sonra Ravenna'ya olanlar beni derinden üzüyor.Anlıyorum kadın karakterimiz kardeşini kurtarmak için böyle bir adamla evleniyor ama başka bir şekilde yazamaz mıydı mesela şiddet gösteren biriyle değilde asıl ana karakterlerimizle olan anlaşmalı bir evlilik gibi.İlk kitapta öyleydi mesela ve adamda inanılmaz iyi bir karaktere sahipti.Şimdi ise Rocco adındaki pislik ölsün diye bekliyorum.Bu ne saçma bir karakter anlamadım.Alessandro onu keza öldürmek istiyor ve plan yapıyor ama daha kısa sürede duygularını anlasa ve Ravennayı bu pislikten kurtarsa olmuyor mu bea :( Dediğim gibi Neva Altajı çok seviyorum ama altıncı ve yedinci kitaplar gerçekten derinden etkiliyor beni.Bakalım neler olacak görücez :/ #nevaaltajkitapları #yanmışhayaller #artemisyayınları #kitapönerisi #önerilistesi #öneri #darkromance