q

q
@darmadumaann
KADIN MANTIĞI; o yazmazsa bende yazmam ERKEK MANTIĞI; o yazmazsa bende başkasına yazarım (Benimki yazmayınca benim kalbim sıkışıyo ben mantıksızım heralde)
q
erkeklerlerin mantığımı varmış??
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Size bişey sormaya geldim şimdi benim bir arkadaşım var ayşe olsun bu ayşenin de hoşlandığı bi çocuk var ali olsun bu aliyle ben arkadaşım normal ve birbirimize el şakası yapıyoruz ayşe de bana geçen gün eniştecisin dedi ondanda benden de uzak dur dedi el şakası da vuruyoruz yani sarılma falan yok bu arada ali benden küçük sizce arkadaşım haklı mı?
q isimli okura yanıt verildi
q
Sena salla
Size bişey sormaya geldim şimdi benim bir arkadaşım var ayşe olsun bu ayşenin de hoşlandığı bi çocuk var ali olsun bu aliyle ben arkadaşım normal ve birbirimize el şakası yapıyoruz ayşe de bana geçen gün eniştecisin dedi ondanda benden de uzak dur dedi el şakası da vuruyoruz yani sarılma falan yok bu arada ali benden küçük sizce arkadaşım haklı mı?
q isimli okura yanıt verildi
q
Sena sen haklısın
Size bişey sormaya geldim şimdi benim bir arkadaşım var ayşe olsun bu ayşenin de hoşlandığı bi çocuk var ali olsun bu aliyle ben arkadaşım normal ve birbirimize el şakası yapıyoruz ayşe de bana geçen gün eniştecisin dedi ondanda benden de uzak dur dedi el şakası da vuruyoruz yani sarılma falan yok bu arada ali benden küçük sizce arkadaşım haklı mı?
q
fazla abartmaya gerek yok bence