Davut çelik

Davut çelik
@davut12
Dayı
Hislerin fazla gelince, hiçbir şey hissetmiyormuş gibi yaparsın.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Unutma, sadece kötü bir gün, kötü bir hayat değil. Herkese gülümsemeye devam :)
Hiç intihar etmeyi aklıma getirmedim ama yok olup gitmeyi düşünmedim değil.
Temel olan değişmez. İnsan neyse odur.
Acı çektirilebilecek bir adama benziyor muyum ben? Açık sözlü olun.