Davut çelik

Davut çelik
@davut12
Dayı
bütün yaşam bir karmaşa ve bu yğının içinden seçebildiğimiz görüntülerden oluşuyoruz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hangisi daha kötüydü, bir türlü sevdiği kişiye kavuşamamak mı, yoksa neredeyse nefret edilen insanlarla sürekli bir arada bulunmak mı?
Her sözcük, sessizlik ve hiçlik üzerinde gereksiz bir lekedir.
Hiçbir şeyin hiç kimsenin garantisi yoktur ✋🌿🌳