Davut Ay

Davut Ay
@davutay
“Herkesin bir hikayesi vardır” demişti soyadını bile unuttuğum kadim bir dost...
Nevi Şahsına Münhasır
Lisans
Bursa
3 okur puanı
Aralık 2017 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Sevgili hüznüm. Kaç yıllık bir acısın. Adın kaldı, bir de gözlerin. Diğer hepsi senin yerine çekilen, Sen yokmuşsun gibi yaşanan, Birer yudum vurgundu sadece. Işıldayan gözlerin, Utangaç halim... Bir de Beni hiç bilmeyen sen, Ve bunca şeyin. Seninle alakalı olduğunu Anca anlayan ben!.. ..... Burası kış mevsimi şimdi.. Sen hangi mevsimdesin? Ki ben sen düşünce yüreğime. Yeniden.. Hala utangacım.. Gökyüzü aynı gökyüzü.. dvt
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İki kar tanesi gibiydik senle.. Aynı gökyüzünden aynı yeryüzüne düşen.. Bir birine hiç dokunmadan yavaş yavaş süzülen.. Öylesine soğuk ve öylesine mükemmel.. Birbirini özleyen ve uzak duran.. Aynıydık ve o kadar aykırıydık işte..
Ben bize haksızlık ettim.. Bakışlarında sonsuz hayaller kurarak.. Saçlarının karasından aşağı süzülen yıldızların ucuna tutundum hep.. Ben bize haksızlık ettim.. Gözlerinin kahvesinden yudumlarken kırk yıllık hayaller kurdum.. Esmerliğinde boğuşurken teninin, ben bize haksızlık ettim..Ben severken ikimizin yerine de sevdim..Özür dilerim sevgilim.. ~dvt'ay~
Oysa yakamozlar hep oradaydı. Ay sırlarını ifşa etti...