Darwin, insan gelişiminin ve türlerin gelişiminin önlenemez bir gelişim süreci olduğunu söyler. İnsanlara gelişmeleri için özel bir şeyler yapmamız gerekmiyor... Şekillendirmek, eğip bükmek, kalıplara dökmek... bunların hiçbiri gerekmiyor. İnsanlar yavaş yavaş, doğal olarak, zaman içinde evriliyor. Ben de bebekler ve insanın fiziki ve psikolojik gelişimi hakkında benzer bulgular edinmiştim. Kişinin bir bebeğe bir şey yapması gerekmiyor. Tek yapabileceği, bebekle birlikte olmak ve zaten bebek mucizevi bir şekilde kendisi gelişiyor.