Her hikayenin bir sonu olduğu gibi Narnia hikayesinin de sonuna geldik ama sizin hikayeniz bitmedi, hayatın zorluklarına karşı mücadele etmeyi bırakmadığınız sürece de bitmeyecek. Bizim hayatımızı hikayeleştiren şey çektiğimiz zorluklardır. Nietzsche'nin " beni öldürmeyen her şey güçlendirir" sözünü unutmayın ve hayatınızın her adımında güçlenerek yolunuza devam edin. Narnia karşısına çıkan her savaşta galip geldi, şunu unutmayın ki ders aldığınız her savaşın galibi sizsiniz ☺️🦁