dilaraa

dilaraa
@ddilara_blogg
Merhaba arkadaşlar intagramdan içerik üretiyorum destek için takip eder misiniz :))) instagram.com/ddilara_blogg?i...
“ Olmayanı bırakmak, olanın tadını çıkarmak ,, olacak olana inanmak” 🌸
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Göklerden gelen bir karar var herhalde herkes KPSS çalışıyor
Eski bir şarkı çalıyor radyoda “ Acırım heder olan o güzel yıllara…”
Şehirlere sığamıyorum,diyordu bir kitapta. Nasıl sığmaz bir insan bir şehre,demiştim. "Sığılmıyormuş"
Zarar ziyan hesabı yapmıyorum artık. Biriktirdiğim kâr, yitirdiğim tecrübedir..