Bir gerçeği sakladığım hissiyle yaşıyorum. Beni üzen şeyleri nasıl dile getireceğimi, hiç geçmeyen kayıp ve hatalı olma hissini nasıl anlatacağımı bilemiyorum. Belki de kimse sormayı bilmiyor. Sormaya yeltenenler bile benim gibi birinin içine nelerin dert olduğunu anlayamıyor.
Ayrıca herkesin hayatında suçluluk, kabahatler ve attığı yanlış adımlar vardır, merakınızdan sorduğunuz bir soru karşı tarafa bir itiraf talebi olarak yansıyabilir. Aptal bir soru sorarak nasıl bir kutu açacağınızı bilemezsiniz. Herkesi sessizliğine bırakmak en iyisiydi.