İki insanı birbirinden ayrı tutan sebepler, en mühim ve haklı olanları bile, üzerlerinden bir ömür geçtiğinde önemini yitirir. Yıllar çiğneyip tükürür onları, hafifletir eksiktir, anlamsızlaştırır. İnsan, sonucu artık umursamaz olduğunda, sebep aramayı da geride bırakır.