..w..

..w..
@de_donde
I'm grateful for being the best version of myself.
İnsanların dürüstlüğüne güveniyordu.
Sayfa 56 - Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Reklam
Dünyada tüm insanlar birbirine güvense polise, mahkemelere, hapishanelere ve hatta... paraya gerek kalmaz.
Sayfa 58 - Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Uzun yıllar Anton'la ilgili bir şey duymadım. Fakat bence onun hakkında endişelenmeye hiç gerek yok: Çünkü Tanrı onu hiçbir zaman terk etmeyecektir, hele insanlar hiç.
Sayfa 59 - Kültür Yayınları·Kitabı okudu

..w..

, bir kitap okudu
9/10
·60 syf.·
28 saatte okudu
·
Okunma: 21 Şubat 2025 20:50
·
2025 7. kitabı
Stefan Zweig
8.3/10 · 12,8bin okunma
Goethe'nin bir sözüydü: Koleksiyonerler mutlu insanlardır.
Sayfa 51 - Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Reklam