Sizleri bilmem ama gecenin bir ağırlığı olduğunu düşünmüşümdür hep ...İçimizden gelen sesleri en çok duyduğumuz sessizlik,herkesden saklandığımız karanlık geceye ait değil midir...?
Karanlık mı?
Sessizlik mi?
Hüzüne bizleri bir adım daha yaklaştıran ve kendimizle başbaşa bırakan...
Gece mi?
Gece mi bizi bekler hüzünlendirmek için...?
Yoksa biz mi onu bekleriz isteyerek...?
Hüzünlenmek için...