Ya ben şunu anlamıyorum;
Aydın insan diyince gülesim geliyor. İnançlara, Müslümanlığa, dine çağ dışı diyorlar! Böyle olunca da örümcek kafalı oluyor inançlı insanlar..!
Güya aydın insanlar modern. Geceleri sokaklar da dolaşıp barda eğlenen, içki sigara içen , içkiyi modern sanan, sapık zihniyetli bir toplum..!!
Kendilerini aydın sanan insanlar dine, İslam'a "çağ dışı bir model, böcek gibi giyinen, hayatını sırf bir inanç için özgürce yaşayamıyorlar." diyorlar!!
Bunları hangi hakla diyorsunuz! Cehenneme gideceklerinizi bile bile bizleri suçlamaya hakkınız yok..!
Onların düşüncesi ben bataklığa battım siz de batın. Böyle şey olur mu? Siz neyin gücüne bakıp konuşuyorsunuz!? ..!
Kendi düşüncemdir..