Defne Sarı

Defne Sarı
@defnesari
... dışımız serseri, içimiz kütüphane.
Sayfa 180·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tanrım bu nasıl oldu? Daha geçen gece her şey yolundaydı ve sonra bir baktım ki boğuluyorum. Bir insan kaç kez dibe vurup da yaşamayı sürdürebilir? Nefes alamıyorum.
Sayfa 157·Kitabı okudu
Ne de olsa bugünlerde herkes "Bana asla bir şey olmaz", diye düşünüyor, bunu biliyor, buna kesinlikle emin. "Başkaları ölür ama ben yaşamayı sürdürürüm. Eylemlerimin sonuçları ve sorumluluklarım yok." Oysa var. Ama onlardan bahsetmeyelim ha? Eylemlerinin sonuçları insanı yakaladığında artık çok geçtir.
Sayfa 140·Kitabı okudu
O her şeyi gördü. Kimseye bir şey yapmadı. Herkesi rahat bıraktı sadece.
Sayfa 139·Kitabı okudu
Tek bir şey, tek bir kişi veya makine ya da kütüphane tarafından kurtarılma arayışına da girme. Kendini kurtar, boğulursan da en azından kıyıya doğru gittiğini bilerek ölürsün.
Sayfa 108·Kitabı okudu