Ökkeş Özdemir

Ökkeş Özdemir
@dehliz
kahramanmaraş
3 okur puanı
Ağustos 2016 tarihinde katıldı
Bir de bakalım Leyla köşesinden Aşkın kadın adlı penceresinden Bırakmıştı kendini yazılmış olana Susmak ve konuşmamak denen cana Evlenmişti ve görünüşte mutlu Şimdiden memnun ve gelecekten umutlu Fakat bir eksiklik ufacık bir nokta Kalbi kurcalıyordu hala Mecnun ne olmuştu neredeydi Nasıldı ne yapıyordu hali neydi Geceleri loş gölgeler arasında Kum tepelerinde ay yarasında Mecnuna benzeyen hayaller olurdu Bu anlarda sanki kalbi dururdu Bitmiş olan bir daha mı başlayacak Ne çare başlayan başlamamış Bitmiş bitmemiş olacak Gibi gelirdi Ona Ürküntü geçmiş ama erememişti huzura Karanlık bitmiş fakat erememişti huzura Ay tutulmuş tutulmuş kurtulmuştu Gçnlu zaman zaman tutmuştu mustu Gün kırmıştı siyah çerçevesini Yarmıştı ışıkta ötesini berisini Baskın korkusuyla ürperen çadırların Bugün düzen ve güven, ama yarın!! Yarına bir güvence olmayan Neye yarar böyle bir şimdiki zaman Acıyla da olsa dopdolu olan hayat Boşalmıştı zemberegi boşalmış bir saat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Ezel sırlarını ne sen bilirsin ne de ben, Bu muammâyı ne sen çözersin ne de ben. Perdenin gerisinde seni beni bir konuşturan var, Perde kalkarsa ne sen kalırsın ne de ben” Ebu’l-hasan harakani
Sansürsüz zamanlar görüyorum şimdi ,mozaiklenmemiş.Tek taşlar güllerden daha güzel kokarmış! Öyle söyledi köşede ki çiçekçi kız...Ben inanmadım ... Kaldırımlar yağan rahmeti kabul etmiyor lena.Bir ukde kaldı içimde kuru bir dalda olsa veremeyişim... Unutmadan, köşedeki çiçekçi ye yeni yeni çiçekler gelmiş.Güller,karanfiller,sünbüller,papatyalar,nergisler...Tamam söz,vallahi söz unutacağım artık. ...Bir başörtülü gibi kendi ülkemde paryayım şimdi.Saygıyı ve sevgiyi sende gördüğüm dediğin adam artık o kadar saygılı ve sevgili değil . Her akşam kapıyı açan insanın da kalbi var lena, gelene her daim sevgi ve saygı besle.Üzülme mezara kadar bu mecburiyetin.Sonrası Allah büyüktür.Seni bu denizler ortasında anafora teslim edenleri hep yaradana havale et.Dua et.İnan yaradan benden daha çok seviyor seni. Ben gidiyorum artık lena.Çiçekçilerin önünden geçmiyor,Allah seni sevdiğine kavuştursun diyen dilencinin sözü üstüne ise bir bardak sen tadında bir çay içiyorum. Çok mu konuşdum ! Sabaha kadar konuşsam dinlersin biliyorum. Ama! zamanımız bitti artık.Kendine iyi bak yada ne bileyim hoşçakal demek içimden geçmiyor inan.En iyisi hayırlı akşamlar diyeyim . Hayırlı akşamlar lena.Hakkım sana helaldir sende hakkını helal et bana!!!! - Ökkeş özdemir-
Ama sen başkaydın milena. Hasta bir adamı sevecek kadar hastaydın. . Kafka
Tuz ve Yara Şehrin kirli saçlı kederi ve efsunlu bir öğlen güneşiyle çağlıyor Kanlı Dere.. İçinde et bırakmış, can bırakmış bir şiir gibi adın. yarama sardığım peygamber çiçeği kokusu ve suyun ince belinden tutmuş bir sevda korkusu.. Başını eğdiğin küslüğün gölgesinde ağlıyor çiçekler. düşüp kendimi incittiğim sabahlar kadar yorgun ve uykulu kalbim. gecenin rengi kara.. canımda tuttuğum, tuz ve yara.. Şilan Avcı