beşinci mevsim

beşinci mevsim
@dekiumut
Kendi yolunun yolcusu..
Yarınları yaşamaya cesaretim yok Doktor. İstemesende yürüyeceksin o yollardan dedi ve derin bir iç çekişle sustu uzaklara dalarak ...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kısa ve öz olmalıydı herşey ama herşey..
Senden sonra hiç bir kediyi sevemedim Cipsim 🙁
Yazmadım seni daha, Sevmeye ayırdım tüm zamanları, Yazmaya bu yüzden vaktim olmadı. Ben düşünmeye başlayınca seni -Ki bu bir önceki düşünmenin sonundan çok öncedir İnan ki dağlar, taşlar, inan ki bulutlar, yağmur ve kar Toprakla su ve gökyüzü, güneş ay ve yıldızlar Onlar da benimle birlikte Ve onlar da benim kadar seni düşünürler... Hep dalgınım bu günlerde Saati cezveye koyup yumurta tutuyorum, Bir gün takvime bakmasam yılı unutuyorum. Aklım başıma gelmiyor, başıma çarpmadan dallar Yolda yürürken dalıp dalıp gidiyorum. Nisan’a kaç var diyorum saati sorarken. Hiç böyle olmamıştım. Bilenlere sordum ; ‘aşk bu’ dediler. Yıldız Kenter / Nisan’a kaç var
Biraz yorgun, biraz vurgun nicedir süzülür yüreğimden en derinime ..